Lynn Dino Shop

Lynn Dino Shop
insyaallah kami sentiasa ada special price utk regular customer / pelanggan tetap kami.. pastikan anda setia bersama kami dan support kami sampai bila2 ya :)
** Kepada pelanggan yg disayangi, kami sentiasa online setiap hari utk anda :)

** Sebarang pertanyaan boleh hubungi wassap / sms saya 017-3079774. wechat id lynndino_shop

Followers

May 04, 2015

Azanis Scar Serum

korang ada masalah parut?

parut dah bertahun tak nak hilang?

parut bersalin?

parut kemalangan?

parut percik minyak panas??

dah macam macam cuba tapi tak berkesan?

nah cuba try AZANIS SCAR SERUM!

kami tawarkan harga istimewa hanya rm60 sm, rm64 sbh swk!



Anda ada Masalah PARUT susah nak hilang...?
"Ini dia penawar yang telah membantu hilangkan parut ramai orang di luar sana seperti anda!"

Dengan Azanis Scar Serum hanya disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari sudah cukup untuk menghapuskan parut tegar yang ada pada kulit anda. Kandungan anti oksidan yang tinggi membantu untuk hasilkan sel kulit yang baru dan sihat.
 Walaupun 10 tahun kesan parut yang ada pada kulit anda, dapat hilang dengan mudah.

Hanya semudah sapu sahaja pada kesan parut baru atau lama dalam masa kurang dari 1 bulan anda boleh lihat kesan parut akan pudar.

99.9% pengguna berikan ★★★★ pada Azanis Scar Serum selepas lihat kesan parut tegar hilang macam tak pernah ada parut.

Diluluskan KKM, diyakini halal serta dijamin berkesan.

Bagaimana Azanis Scar Serum mampu hilangkan kesan parut yang luarbiasa?
Azanis Scar Serum memang dikenali sebagai serum hilangkan parut. Secara amnya Azanis Scar Serum membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal. Satu lagi kelebihan Azanis Scar Serum adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif.

Formulasi yang reka khas ini sesuai bagi jenis kulit yang berikut :-

 Kulit berminyak

Kulit berjerawat bengkak dan bernanah.

Kulit Kemerahan (Hypersensitive Skin)

 Mereka yang pernah menggunakan produk Hydrokuinon & Merkuri kerana lapisan
Asid Matel kulit telah terhakis (Kulitnya sudah nipis)
.

Siapa yang perlu Azanis Scar Serum?
Lelaki & Wanita yang mempunyai masalah parut pada kulit walaupun kesan parut lebih 10 tahun.

Azanis Scar Serum juga dapat membantu selesaikan masalah Regangan kulit, Warna kulit tidak sekata, Penuaan kulit dan juga masalah kulit kering.

SOALAN BIASA 

Bila kesan awal boleh dirasai?
Kesan adalah bergantung pada tindakbalas individu. Tapi secara puratanya, ia mengambil sekitar 30 hari untuk anda lihat kesan yang ketara!

1 Botol boleh tahan untuk berapa lama?
1 Botol Azanis Scar Serum boleh bertahan selama 30 hari.

Adakah Azanis Scar Serum ini halal?
Ya! Pengilang kami telah mendapatkan kelulusan halal dari JAKIM. Anda boleh guna Azanis Scar Serum tanpa ragu-ragu!

Bagaimana cara penggunaannya?
Azanis Scar Serum begitu mudah digunakan. harus disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari. Pada parut baru, Azanis Scar Serum harus disapu hanya apabila luka telah sembuh, dan tidak boleh digunakan pada kulit yang luka.

Adakah ada had umur bagi pengamalnya?
Ia boleh diambil oleh setiap orang lelaki dan perempuan tanpa had umur.

Adakah barang dijamin sampai selepas dibayar?
Semestinya! Penghantaran akan dijalankan setiap hari Isnin,rabu dan Jumaat. Kami menggunakan perkhidmatan PosLaju.

Barang anda dijamin sampai dalam masa 1-3 hari selepas ia dipos.



TESTIMONI AZANIS SCAR SERUM 




















PARUT JERAWAT?
PARUT LUKA BERSALIN?
PARUT MINYAK PANAS?
PARUT KEMALANGAN?
PARUT DAH LAMA KAT BADAN??


NI LAH JAWAPAN NYA :


HARGA PASARAN BIASA RM70, tapi harga kami lebih jimat....

now free postage!
1 botol hanya = rm60 sm, rm65 sbh swk !!


UNTUK PERTANYAAN & TEMPAHAN SILA INBOX ATAU :

SMS/WHATAPPS :0173079774
WECHAT : lynndino_shop
PM/INBOX FB: Lynn Dino iii
Instagram: @lynndino_shop
=======================================
=======================================