Lynn Dino Shop

Lynn Dino Shop
insyaallah kami sentiasa ada special price utk regular customer / pelanggan tetap kami.. pastikan anda setia bersama kami dan support kami sampai bila2 ya :)
** Kepada pelanggan yg disayangi, kami sentiasa online setiap hari utk anda :)

** Sebarang pertanyaan boleh hubungi wassap / sms saya 017-3079774. wechat id lynndino_shop

Followers

May 04, 2015

SABUN & KRIM HERBA KEMBOJA

KRIM HERBA KEMBOJA MURAH ORIGINAL ONLINE  | Sifat dan naluri sebagai manusia, mesti mahukan yang cantik. Bohong jika ada kata tidak mahu benda cantik. Tidak kira lelaki atau perempuan, mesti mahu sentiasa kelihatan cantik, bersih dan kemas. Terutamanya di bahagian muka. Percaya atau tidak, inilah kenyataan.

BAGAIMANA HENDAK CANTIK ?
Saya perkenalkan dan syorkan pada anda produk yang memang tengah meletup dan hot masa kini. Jangan risau tentang kesan sampingan kerana jaminan saya produk ini bebas dari bahan kimia. Saya sendiri menggunakan produk ini. 

APAKAH PRODUK YANG SAYA MAKSUDKAN? 

KRIM HERBA KEMBOJA  ( KHK )
 Krim ini menggunakan ramuan herba yang memang bebas dari bahan kimia, untuk kulit sensitif mesti kalian takut dan was-was nanti cuba produk ni, wajah akan tumbuh jerawat tak? jawapannya "TIDAK" kerana  KHK menggunakan bahan herba seperti
ramuan ekstrak pati soya, pegaga, manjakani, aloevera, vitamin A dan E, kolagen 

Krim Herba Kemboja

CARA PENGGUNAAN YANG MUDAH
Sapu di wajah sehari sekali sahaja, sapu sebelum tidur. 
Cara Menggunakan Krim Herba Kemboja

HASILNYA MEMANG TERBAIK
Cuba teka berapa umur saya ?
Ramai orang-orang  dan termasuk kawan-kawan, customer kat tempat kerja  cakap wajah saya nampak  lebih muda dari usia yang sebenar . Sampai ada orang panggil adik kat saya padahal usia dia lagi muda dari saya. Di Laman sosial pon ramai ingat saya 3@4 tahun lebih muda . wahh.. tips ? guna camera 360? tidak sama sekali .
Setelah lama saya berahsia ,  tiba  masanya untuk berkongsi pada kalian mengenai kulit wajah nampak muda dan berseri tanpa jerawat. 
Tiada petua cuma guna KRIM HERBA KEMBOJA setiap kali sebelum tidur. Inilah rahsia saya sentiasa kelihatan muda jelita. Hendak seperti wajah saya ? Pastikan anda mencuba KHK. Memang saya sarankan 100% dan beri jaminan anda akan puas hati.
Kesan Dan Hasil Dari Krim Herba Kemboja

TESTIMONI DAN RESPON MEREKA YANG TELAH MENGGUNAKAN KHK
Testimoni pengguna krim herba kemboja








CLEAR SKIN DENGAN KHK SOAP (SABUN ORI)






Apabila Produk Muslim Telah Diyakini Oleh Bangsa Lain
Wajah LICIN berseri tanpa perlu di SUNTIK !
100% soap, sabun KHK ini adalah sabun turun temurun wanita-wanita Kemboja...


Ia mengandungi pati bawang putih, aloevera, madu kelulut, tea tree oil , Minyak zaitun (olive oil)
Adakah sabun KHK ini Selamat dan diluluskan oleh KKM?
Sabun KHK selamat digunakan dan disahkan oleh Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.


Sabun KHK ini dengan kombinasi herba semulajadi dan ramuan terpilih boleh merawat :
✔Jerawat/Jerawat Batu
✔blackhead/whitehead
✔Parut jerawat & cela
✔Pori-pori terbuka
✔Jeragat
✔Mencerahkan bahagian muka & badan
✔Meratakan tona kulit muka
✔Mengurangkan kedutan
✔mengawal minyak berlebihan
✔memberi kelembapan kulit
✔Membuang parut kecil seperti sel kulit mati
✔Membaiki lapisan kulit yang bermasalah












NOW FREE POSTAGE!

KRIM HERBA KEMBOJA = RM60 sm, RM65 ss
SABUN KHK = RM45 sm, RM55 ss

1 KHK + 1 SABUN = RM95 sm, RM100 SS

UNTUK PERTANYAAN & TEMPAHAN SILA INBOX ATAU :

SMS/WHATAPPS :0173079774
WECHAT : lynndino_shop
PM/INBOX FB: Lynn Dino iii
Instagram: @lynndino_shop
=======================================
=======================================