Lynn Dino Shop

Lynn Dino Shop
insyaallah kami sentiasa ada special price utk regular customer / pelanggan tetap kami.. pastikan anda setia bersama kami dan support kami sampai bila2 ya :)
** Kepada pelanggan yg disayangi, kami sentiasa online setiap hari utk anda :)

** Sebarang pertanyaan boleh hubungi wassap / sms saya 017-3079774. wechat id lynndino_shop

Followers

April 15, 2013

Felinna X-Loss Pure Teaberry Juice~ pilihan Yatt Hamzah :)


Felinna X-Loss Pure Teaberry Juice~ pilihan Yatt Hamzah :)









nak kurus? nak kulit cantik? nak gebu? all in one gitu.... sape taknak.,.. pening kepala kan nk mkn byk2 jenis produk.. so apa kata ambil xloss teaberry ni.. boleh turunkan berat di samping dpt kulit putih gebu.. ;)
Kenapa X LOSS menjadi pilihan FELINNA? 

Kerana ramuan 5 dalam 1 yg mampu membuatkan pengguna tidak perlu mengamalkan pelbagai makanan atau minuman kesihatan lain serta kandungan bahan2 berkualiti tinggi serta pemprosesan yg bersih.kemas teratur dan sistematik menjadi keutamaan. 

Lengkap dengan Halal.Kelulusan kkm. LULUS MESTI DAN SEDAP! 

Setelah mengedarkan tester kepada beberapa orang sebagai testimoni... feedback yg kita dapat ialah : 
'Sangat sedap kak fel!'
'Rasa ringan dan senang membuang walau hanya 1 sachet'
'Yg paling ketara.. saya rasa energetic'
'Saya hilang 3 kg in a week! Xcukup lah set percubaan tu..I want moreee!'
'Xtau nak komen apa tp saya yakin ianya akan membuatkan ramai repeat order . insyaAllah'
'Sedapp sangattt rasa sampai xtahu nak cakap macam na kalau org tanya'

***********************************************

Alhamdulillah ramai yg bertanyakan produk X-Loss ini..jika ada yg berminat utk mendapatkan stock anda blh order ya.. fenomena Felinna Beauty kini kembali dengan produk yg lebih bagus..

APA KAH X-LOSS TEABERRY! 
5 IN 1 GOOD QUALITY PRODUCT 
** MENGURUSKAN BADAN
** MENCERAHKAN KULIT
** MENEGANGKAN KULIT
** ANTI-OKSIDAN
** MERAWAT DAN MENCEGAH SAKIT KRONIK (DENGAN KUASA ALLAH)

AND MANY MORE... THIS IS AWESOME BECAUSE TEABERRY JUICES IS TRIPLE AAA 
PRODUCT... INSYAALAH THE RESULT WILL SATISFY U....

***********************************************

Alhamdulillah dengan Felinna yatt hamzah semakin kurus dan maintain kurus walaupun tidak diet dan mempunyai disiplin pemakaian yg tetap..beliau bersetuju menjadi duta hanya selepas mencuba produk felinna malah beliau yakin akan kesucian produk keluaran Felinna Beauty yg sehingga kita menjadi peneman di dalam bagasi beliau.

Selain mampu membantu menurunkan berat badan. XLOSS juga mampu membantu memberi pencerahan yg sepenuhnya kepada pengguna.. kerana ia mengandungi gluthatione and collagen ikan kod grade A yg diimport dari France. 

Oh ya! Selain membantu mengurangkan kadar kolestrol anda mungkin akan lebih cergas, cantik, sihat! 
Semua dengan izin Allah.

Ianya betul2 membantu! With Felinna Beauty We enhance your beauty. 

***********************************************

Assalamualaikum, salam sejahtera kepada semua. Anda sudah minum satu sachet X-Loss Teaberry ? Jika belum, dapatkan dari pengedar kami yang sah bagi memperolehi bentuk badan yang ideal serta langsing, mencerahkan kulit wajah dan badan secara semulajadi, menghilangkan kedutan dan juga mampu membuang toksin berlebihan dengan selamat ! Jadi apa tunggu lagi, cubalah sekarang.

X-LOSS bukan sahaja dapat menurunkan berat badan malah dapat membantu merawat pelbagau jenis penyakit seperti penyakit kencing manis, masalah buah pinggang, warga tua yang sakit lutut, membantu membersihkan darah kotor dan menaikkan seri wajah..

Pada minggu pertama menggunakan X-LOSS, anda akan merasakan sistem perkumuhan anda lebih lancar tanpa perlu rasa perut memulas atau cirit-birit.

bagi kaum hawa, jangan takut sekiranya terdapat ketulan-ketulan seperti hati ayam keluar dari badan anda. Bahan aktif dalam X-LOSS telah menyerat semua darah kotor yang tersumbat dalam rahim lalu keluar melalui sistem perkumuhan kita. Yang bestnya, anda tidak merasa sakit sepanjang proses itu berlaku. Kesan ketara apabila semua kotoran itu telah dibuang, wajah anda akan berseri secara semulajadi.

X-LOSS menyerap kolestrol dan lemak didalam badan lalu dikeluarkan melalui sistem perkumuhan. Kenapa disebut perkumuhan?? Perkumuhan ini ada pelbagai cara iaitu berpeluh, buang air kecil dan besar, dan keluar angin dari badan. Ini kerana terdapat sesetengah pengguna yang makan X-LOSS dan merasa gatal di bahagian kulit. Itu kerana proses menyahtoksin berlaku melalui liang roma kulit anda.

Bagi kaum lelaki, bukan sahaja dapat merampingkan perut yang buncit, malah tenaga juga bertambah selain dapat membina bentuk badan yang menawan. Kulit juga bertambah sihat..

Oh yaaa!! tips berguna untuk pengguna. Selepas minum X-LOSS, saki baki pada sachet boleh disapu di bahagian muka seperti masker lalu dibiarkan kering selama 15 minit dan dibilas dengan air. Kulit kita akan menyerap zat-zat X-LOSS dan ini dapat menyerikan lagi kulit muka anda...

Cara penggunaannya mudah, hanya terus dari sachet dan baik diminum semasa perut kosong. Jangan lupa minum air kosong yang banyak setiap hari untuk kesan yang lebih sempurna..

Namun, hendaklah beringat, sehebat mana produk perubahan itu datang dgn izin Allah, Kita hanya mampu bertawakal, berdoa dan usaha. Jangan terlalu taksub dengan produk takut nanti syirik (Nauzubillah)

Cubalah hari ni dan lihat keberkesanannya. :)

PERINGATAN:
X-LOSS tidak sesuai untuk ibu mengandung tau... Bagi ibu menyusu pula, perlu mendapatkan nasihat doktor terlebih dahulu kerana tahap tindak balas badan setiap orang berbeza.

Untuk makluman kepada semua pengguna Xloss Pure Teaberry Juice atau mereka yang ingin mencuba, ibu menyusu tidak digalakkan, tetapi masih selamat jika baby berusia 6bulan ke atas. Anda dinasihatkan agar mendapatkan khidmat nasihat doktor bagi mengetahui tahap sistem imun anda serta kandungan/bayi bawah 6bulan.

***********************************************

Alhamdulillah pihak Raffelinna berkolaborasi dengan kilang yg mementingkan kebersihan and keselamatan produk. Pihak kami juga mempunyai penasihat pemakanan dari doctor dan juga pakar pemakanan..kami menggunakan pakar dan bahan terbaik untuk menghasilkan produk terbaik.

Stokis2 yg membeli telah dibekalkan sijil sah dari.kkm .halal and kilang.

Fakta: xloss diklasifikasikan sebagai makanan kesihatan tambahan jadi number kkm tidak diperlukan.. tetapi bg memuaskan hati banyak pihak. Kami telah menghantar ke makmal utk membuktikan bahawa.kami hanya menggunakan bahan2 semulajadi tanpa sebarang suntikan chemicals...

InsyaAllah. . Pastikan anda tidak mudah mempercayai rumours... Felinna beauty sentiasa memastikan produk kami selamat.

***********************************************
Gambar testimonial:
Beliau sudah merasai perubahan !
Alhamdulillah. .. produk yang baik akan bercakap melalui kesan nya... kami janjikan kualiti yg bagus dari bahan2 semulajadi yg segar dan formula yg sangat istimewa bagi membantu anda berubah.

XLoss teaberry juice by Felinna Beauty is now trending and phenomenon. . Grab your juice and feel the different now!

***********************************************
1 box (20sachet) - 1 sachet sehari

Now Free Postage!
1 box = rm100 sm, rm105 S&S (biasa rm120++)

:)

UNTUK PERTANYAAN & TEMPAHAN SILA INBOX ATAU :
SMS/WHATAPPS :0173079774
PM/INBOX FB: Lynn Dino iii
Email:lyn_zlyn@yahoo.com
=======================================
=======================================