Lynn Dino Shop

Lynn Dino Shop
insyaallah kami sentiasa ada special price utk regular customer / pelanggan tetap kami.. pastikan anda setia bersama kami dan support kami sampai bila2 ya :)
** Kepada pelanggan yg disayangi, kami sentiasa online setiap hari utk anda :)

** Sebarang pertanyaan boleh hubungi wassap / sms saya 017-3079774. wechat id lynndino_shop

Followers

September 12, 2013

Radiglow ~ rahsia kecantikan selebriti terkenal


Radiglow ~ rahsia kecantikan selebriti terkenal












Kebaikan Radiglow utk andaa!

Kulit kelihatan lebih muda dan menjadi lebih sihat! Menghaluskan dan menganjalkan kulit! Mencerahkan dan menghilangkan pigmentasi kulit! Merawat dan menghilangkan jerawat/jeragat! Baik untuk penglihatan, gigi, kuku dan rambut! Mengandungi antioksida semulajadi yang lebih kuat berbanding vitamin E!


Radiglow menjadi rahsia kecantikan selebriti terkenal!



~Pelakon jelita Emeldarosemila kekal cantik, cerah, gebu, dan flawless dengan mengamalkan Radiglow!



~Aktres terkenal Yana Samsudin juga mengamalkan supplement kulit PREMIUM Radiglow sebagai amalan harian untuk mengekalkan kencantikan walaupun sibuk seharian di set penggambaran!



~Pelakon yang semakin meningkat naik melalui slot Akasia TV3 “Teduhan Kasih” Shah Iskandar Mahfuz juga makan supplement kulit PREMIUM Radiglow untuk mengekalkan kecergasan di set pergambaran dan mendapatkan nutrient mencukupi untuk kulit!



~Irma Hasmie pengacara terkenal turut mengamalkan Supplement kulit PREMIUM Radiglow untuk kulit yang lebih cerah, cantik dan kekal muda!

radiglow-nona


~Radiglow juga telah tersenarai dalam ruangan Buletin Cantik di Majalah Nona sebagai satu produk yang hebat dan berkesan!



Kebaikan Radiglow!



Antara kelebihan yang terdapat dalam setiap biji tablet Radiglow mengandungi bahan-bahan terbaik untuk kulit anda seperti berikut:



L-Glutathione

Glutathione merupakan bahan yang diperolehi melalui sumber buah-buahan yang baik untuk kulit! Antara kebaikan L-Glutathione adalah sebagai bahan anti-oksida yang mampu mencerahkan kulit dan menghilangkan pigmentasi pada kulit


Hydrolyzed Collagen

Hydrolyzed Collagen yang dihasilkan dari ikan diketahui umum sebagai bahan hebat untuk kulit yang mampu bertindak untuk mencantikkan, menghilangkan kedutan dan garis halus, menegangkan kulit dan menjadikan kulit lebih muda dan sihat!


Astaxanthin

Astaxanthin dikenali sebagai bahan antioksida yang paling hebat yang mampu membuang radikal bebas yang menjadikan kulit bermasalah. Tidak seperti antioksida lain seperti vitamin C dan vitamin E yang hanya mampu menanggani satu jenis radikan bebas sahaja, Astaxanthin mampu menanggani radikan bebas dalam jumlah yang banyak – sehingga digelar sebagai “raja antioksida”.


Ekstrak Blackcurrant

Antara kelebihan hebat yang terdapat pada ekstrak blackcurrent adalah untuk kesihatan mata, pencernaan, paru-paru dan kesihatan otak! Ia bukan sahaja produk untuk kecantikan bahkan untuk seluruh tubuh!



Kenapa anda MESTI pilih RADIGLOW sebagai supplement tambahan anda??



● Jawapannya kerana RADIGLOW merupakan Produk Pertama yang lengkap mengandungi semua keperluan tubuh badan anda untuk kesihatan dan juga kecantikan. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 produk.



● Kandungan RADIGLOW terdiri daripada RAMUAN PREMIUM yang terpilih dari sumber-sumber berikut seperti ASTAXANTHIN L-Glutathione, Hydrolyzed Fish Collagen, Vitamin C dan juga Blackcurrant Extract. 



● Didatangi dalam bentuk bungkusan kotak yang Eksklusif mengandungi 2 botol RADIGLOW yang mudah untuk ditempatkan di rumah dan juga di bawa kemana sahaja seperti di dalam handbag bagi kaum wanita .



● Cara penggunaan yang sangat mudah. Berbentuk Tablet yang boleh dikunyah atau terus ditelan dengan rasa enak Blackcurrant/ Beri. Hanya perlukan 2 tablet Radiglow setiap pagi dan anda akan tampil sihat dan menawan dari hari ke hari.



* makanan tambahan untuk kulit kelihatan muda, sihat dan lebih cerah.

* membantu mencantik, menghalus dan menganjalkan kulit.
* merawat pelbagai masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan lain-lain.
* juga terbaik untuk penglihatan, kuku, rambut, gigi.
* antioksidan semulajadi. 500kali lebih kuat berbanding vitamin E.
* menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti kanser, alzheimer, parkinson, diabetic, sakit jantung dan lain-lain.
* sesuai untuk wanita mengandung dan masih menyusukan bayi.



* Radiglow sesuai untuk semua peringkat usia (seawal 10 tahun sampailaaaa org berusia)

* sesuai untuk ibu mengandung (seelok-eloknya setelah usia kandungan 4-5 bulan ke atas) dan menyusu anak
* sesuai untuk lelaki dan wanita. (isteri-isteri, janganla nak muda sorang-sorang. share makan sama-sama Radiglow dengan suami supaya boleh awet muda bersama. Romatika gitu) ( anak-anak boleh hadiahkan kat ibu bapa sebagai hadiah anniversary mereka.haha) 



Testimoni 1



Bila hadirnya Radiglow, terus rasa bersyukur sebab nak cantik pun boleh tanpa perlu makan pil atau bancuh-bancuh, sesuai la untuk gadis (gadis yuolz) yang sentiasa sibuk sangat macam weols ini.



Sebab RADIGLOW ialah the first anti ageing and skin radiance supplement in chewable tablet.



Ya semah. Kau baca betul-betul tu, chewable tablet tau tak? Takda alasan untuk kau menjadi malas lagi nak maka supplemen kecantikan kulit dan kesihatan badan.



alahai. macam makan gula-gula tau tak.

Makan masa perut kosong so the best time is awal pagi sebelum sarapan.
Senang ah letak je tepi katil. Ko bukak mata sebelum anak bangun, ngap kejap 2 biji terus bangun dan buat kerja.
Kalau malas nak makan macam gula-gula, terus kunyah je dan telan.
Apa rasa dia? 
Rasa blackcurrent sebab antara bahan kandungan Radiglow ni ada blackcurrent extract.



testimoni 2



Alhamdulillah lepas start makan RADIGLOW, badan dah tak letih-letih. 

Jadua saya setiap hari bermula pukul 8 pagi sampai 12 tengahmalam. Biasa pukul 2 pagi barulah masa berehat macam baru nak terhegeh-hegeh buat online shopping sume.
Haahh? Pukul 2 pagi hokay. 
Now lepas consume Radiglow ni, even tidur 5 atau 6 jam pun, bangun pagi akan rasa fresh.(kalau dulu tidur 10 jam pun bangun pagi sangat susah).
Radiglow Memang berjaya meningkatkan kualiti tidur dengan baik sekali.
So saya amat percaya kalau orang kata, nak kulit yang cantik kena dapatkan tidur yang cukup.
Yela, kalau tidur tak cukup, tak dapat tidur yang berkualiti.
Bila tak dapat tidur yang berkualiti, lepas mandi pun muke sembab, muka nampak letih, mata merah, jerawat pun marah sampai terkeluar-keluar kan.
So kunci utama kecantikan dan kesihatan ialah TIDUR YG BERKUALITI. Paham?



dari segi kulit pula, saya sejak lepas bersalin 7 bulan lepas, memang dah tak pakai night cream. day cream pun takde tau. kesiann. hakhakhak. Sebab malas

. Malas lagi. (#Ada tak ubat taknak bagi malas??)
Kadang-kadang kalau nak keluar je pakai sunscreen Cosmoderm sikit buat lindung-lindung.



Makan RADIGLOW, muka memang tak berminyak. Rasa matte gitew. 

Rasa muda 30 tahun. BOLEHHH?


Setiap kotak Radiglow mengandungi dua botol dan setiap botol mengandungi 30 biji tablet (total 60 tablet untuk konsumsi sebulan). Setiap tablet Radiglow mempunyai rasa yang lazat yang boleh dikunyah atau ditelan.




Cara Pengambilan: Makan/kunyah 2 tablet ketika perut kosong sebelum sarapan.

Now FREE POSTAGE!
1 KOTAK = 2 BOTOL (30 BIJI/BOTOL) 
= rm150 sm, rm155 ss

FREE GIFT
SKINFINITE Hydrowhite Ssystem Moisturise Whitening dan paper bag 
:)



UNTUK PERTANYAAN & TEMPAHAN SILA INBOX ATAU :

SMS/WHATAPPS :0173079774
PM/INBOX FB: Lynn Dino iii



Email:lyn_zlyn@yahoo.com
=======================================
=======================================