Lynn Dino Shop

Lynn Dino Shop
insyaallah kami sentiasa ada special price utk regular customer / pelanggan tetap kami.. pastikan anda setia bersama kami dan support kami sampai bila2 ya :)
** Kepada pelanggan yg disayangi, kami sentiasa online setiap hari utk anda :)

** Sebarang pertanyaan boleh hubungi wassap / sms saya 017-3079774. wechat id lynndino_shop

Followers

December 17, 2014

GLUTAKING ADVANCE

GLUTAKING ADVANCE



 
Apakah perbezaan antara Glutaking dan Glutaking Advance?
Glutaking Advance adalah penambahbaikan dari GlutaKing asal yang mana terdapat penambahan formula dari pakar RND ternama dan menghasilkan produk supplemen yang lebih bagus, lebih berkesan dan pantas. Formulasi asal adalah dari USA dan diolah oleh pakar RND tempatan di kilang tempatan yang bertaraf GMP KKM.

Adakah GlutaKing Advance sesuai untuk semua jenis kulit dan peringkat umur?
Glutaking advance merupakan suplemen kecantikan dan juga sebagai makanan tambahan untuk anti penuaan, pencerahan kulit. Kedua-duanya adalah sesuai untuk orang dewasa , tanpa mengira usia , jantina dan jenis kulit.

Siapakah orang-orang yang tidak sesuai untuk mengambil Glutaking Advance?
Mereka yang alah kepada mana-mana ramuan dalam Glutaking advance . Tidak digalakkan juga diambil oleh mereka yang mempunyai apa-apa penyakit yang serius dan / atau di bawah ubat perlu mendapat nasihat doktor sebelum digunakan.

Berapa lama saya boleh melihat hasilnya?
Formulasi tambahan di dalam GlutaKing Advance menjadikan produk ini lebih cepat bertindak. Kadar serapan sehingga 99.9% melalui kapsul tumbuhan dapat membantu menyuburkan dan pemulihan sel-sel kulit unggul. Faedah-faedah yang boleh dilihat dalam sepantas5-10 hari pengambilan harian bagi kebanyakan orang.
Tetapi, jangkamasa tindak balas individu dan tahap kerosakan kulit yang berbeza , ada yang mungkin mengambil masa yang lama untuk melihat dan merasakan keputusan.

Adakah ia benar-benar memutihkan kulit?
Glutaking Advance dihasilkan melalui teknologi Prestasi Tri- Tindakan Teknologi micro yang mana ia amat berkesan untuk mengukuhkan kolagen dalam badan , penghidratan sel-sel kulit yang sangat mendalam dan perlindungan antioksidan yang maksimum untuk kulit anda. Anda boleh
melihat keputusan seawal 5-10 hari selepas penggunaan. Walaubagaimana pun, struktur kulit yang unik untuk setiap individu , ada yang mungkin mengambil masa yang lama untuk melihat hasilnya. bergantung kepada jenis kulit dan gaya hidup pengguna.

Berapa kerap saya perlu menggunakan Glutaking Advance?
Glutaking advance adalah rumusan lengkap untuk kecantikan harian anda. Untuk hasil yang terbaik , seseorang itu perlu menggunakan dua kali sehari.

Adakah Glutaking advance merupakan produk yang selamat untuk digunakan setiap hari?
Dengan formula yang berasaskan kepada sains dan sumber alam, produk adalah selamat untuk digunakan setiap hari. Pakar RnD terpilih telah menjalani kajian dan terdapat kebaikan yang terbukti berkesan , disokong oleh ujian dari Pusat Racun Negara. Produk ini mematuhi piawaian oleh Biro
Makanan dan Dadah ( BFAD ), Produk juga dihasilkan di kilang bumiputera tempatan yang mempunya status HALAL Jakim.

Adakah kesan pemutihan kekal kekal?
Glutaking advance membantutkan pengeluaran melanin dan pemindahan ke permukaan kulit. Jika penjagaan secara teratur dan teliti , kesan pemutihan akan dikekalkan. Dan yang paling penting ialah mengelakkan diri dari terdedah kepada terik cahaya matahari kerana ini menyebabkan pertumbuhan melanin terbina.

Apakah yang akan berlaku sekiranya saya berhenti menggunakan produk ini?
Matahari mencetuskan pembentukan melanin. Dengan pendedahan yang kerap di bawah matahari (semasa perjalanan, berjalan, dll), melanin akan terbina menyebabkan kulit gelap. Ini adalah mengapa ia adalah penting untuk mengekalkan kesan pemutihan dengan penggunaan berterusan , mengelakkan pendedahan cahaya matahari dan menggunakan pelindung matahari (SPF).

Bolehkah wanita yang hamil menggunakan Glutaking Advance?
Tidak, kami tidak mengesyorkan wanita yang hamil untuk menggunakan mana-mana produk pemutihan.

Adakah terdapat sebarang kesan sampingan dalam menggunakan produk-produk ini?
Jika Glutaking advance digunakan seperti yang diarahkan, tidak ada kesan sampingan.

Adakah masalah sekiranya untuk didedahkan di bawah matahari sekali saya menggunakan Glutaking advance?
Ia tidak menjadikan anda kebal daripada sinaran berbahaya daripada matahari. Penjagaan kulit yang betul dan penyelenggaraan perlu sentiasa diperhatikan. Jika pendedahan cahaya matahari yang tidak dapat dielakkan , ia adalah dinasihatkan untuk menggunakan Losyen atau perlindungan UV yang mengandungi SPF yang sesuai.


Apakah Kelebihan GK?
Formulasi GK dihasilkan dengan menggabungkan elemen-elemen terbaik untuk menyokong pembentukan kulit yang sihat terutamanya untuk wanita asia. Gabungan ini merupakan yang paling ideal bukan sahaja untuk kesihatan kulit bahkan juga untuk kesihatan dalaman badan amnya.
Antara kelebihan GK ialah :
Pencerahan Kulit
-       Meningkatkan kecerahan kulit dan lebih bersinar – Kandungan asas glutathion merupakan anti oksida terbaik yang membantu menghalang radikal bebas dan membentuk satu lapisan bagi menghalang sinaran UVB yang merosakkan kulit.
-       Selain itu, ia membantu menghambat proses melanosit lantas membantu mengurangkan pigmentasi (jeragat), tompok-tompok  hitam, titik penuaan dan melasma dan meninggalkan kulit yang lebih cerah sekata tanpa noda.
Anti Penuaan
-       Bahan asas dalam Glutaking merupakan agen yang progresif bertindak untuk mencerahkan freckles, titik penuaan, melasmelingkaran gelap bawah mata dan hiperpigmentasi. 
-       Kolagen marin berkualiti tinggi membantu untuk mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pada wajah terutamanya pada area tepi mata, dahi dan glabelar.
-       Asid amino bertindak secara seiring dengan kolagen untuk membentuk struktur kulit yang lebih kuat pegangannya, membantu bertindak untuk meningkatkan proses fibrolasi serta meningkatkan sintesis protein pada struktur kulit
-       Kulit akan lebih anjal, lebih elastik dan lebih lembab..
Kesihatan
-       Kesihatan hati – GK dengan tambahan glutation akan memangkinkan pengeluaran glutation asal dalam hati manusia iaitu anti-oksidan semulajadi. Glutation akan bertindak untuk sebagai agen detoksifikasi, membersihkan toksin dari dalam badan dan menukarkannya kepada bahan yang berasaskan air dan senang dikumuhkan melalui ginjal manusia.
-       Memperbaiki system imunisasi – GK akan bertindak untuk menjaga fungsi imunisasi dalaman badan dan mencegah dari pertumbuhan sel-sel kanser.
-       Memperbaiki kualiti tidur dan menambah tenaga – GK membantu untuk membersihkan dan melancarkan perjalanan darah di samping itu membantu untuk meningkatkan tenaga dalaman.
Kenapa GK lebih baik dari produk yang lain di pasaran?
GK dikapsulkan dalam sofgel lembut yang membolehkannya melarut sebaik sahaja ia memasuki perut manusia. Penggunan teknologi nano dalam penghasilan sofgel lembut membolehkan kadar serapan yang lebih pantas dan lebih optimum. Kadar serapan adelah 5 x ganda lebih bagus berbanding kapsul keras dan 8 kali ganda lebih bagus berbanding tablet kunyah. Oleh kerana setiap sofgel GK mengandungi unsur-unsur aktif, maka ia patut diambil bersama air yang bersuhu lebih rendah daripada 50 darjah celcius. Waktu yang sesuai untuk pengambilan GK ialah pada 30 minit sebelum sarapan atau waktu sebelum tidur.
Berapa lama untuk melihat kesan pengambilan GK?
Kesan boleh dilihat seawall 7 hari. Pengunaan berterusan digalakkan untuk melihat hasil yang lebih bagus dan teserlah kecantikan anda.
Dari mana GK dihasilkan?
Bahan asas GK dikilangkan diimport khas dari USA untuk memelihara khasiat asalnya dan dibungkuskan oleh kilang berstatus GMP di Malaysia. GK sudah mendapat pengiktarafan FDA sebagai makanan tambahan yang selamat dan tidak mempunyai kesan yang negatif pada tubuh.  
Adakah GK Halal?
Ya semestinya kerana sofgel lembut yang digunakan untuk memuatkan GK adalah dari sumber yang halal iaitu bovine. Tiada penggunaan gelatin dari sumber yang diragui.
Kolagen marin yang digunakan sebagai bahan asas GK juga diambil dari sumber hidupan laut.
Adakah lelaki boleh mengambil GK?
  Ya boleh! Kerana kulit lelaki dan perempuan memerlukan nutrisi yang sama untuk sentiasa terpelihara tahap kesihatannya. Kekurangan kolagen pada kulit ditambah factor-faktor sekeliling seperti pancaran sinar UV dan radikal bebas menyebabkan struktur kulit semakin merosot dan kurng keanjalan. 
Cara pengambilan GK?
  Ambil 1-2 kali sehari,1 biji setiap kali makan sebaik saja bangun tidur dan sekurangnya setengah jam sebelum makan pagi atau/dan1 biji malam sebelum tidur.Fungsi makan sebelum tidur ni adalah zat aktif produk dapat diserap sistem pencernaan tanpa gangguan dari makanan2 yang belum dihadam. Jangan lupa minum banyak air sepanjang hari untuk melancarkan pembuangan toksin dan membolehkan nutrien diserap secara optimum oleh sistem dalaman badan.
Apakah boleh mengambil produk lain semasa mengambil GK?
 Pengambilan GK tidak mewajibkan sebarang pantang larang makanan mahupun berkonflik dengan makanan tambahan yang lain. Namun, demi memperoleh kesan GK yang paling optimum, anda dinasihati menjarakkan masa pengambilan produk lain selama 30 minit.
Adakah boleh mengambil GK diambil ketika haid atau hamil/mengandung? Boleh diambil ketika haid, ia membantu melaraskan kitaran. Selain itu GK membantu untuk mengurangkan senggugut, mengurangkan keputihan serta melambatkan monopouse. Tetapi wanita hamil DILARANG mengambil produk ini.
Adakah boleh mengambil GK selepas bersalin/berpantang dan menyusukan bayi ?
Boleh, tapi pengambilan dalam kadar minima sahaja sudah mencukupi iaitu 1 biji sehari. Bahan aktif di dalam GK akan membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka selepas bersalin, mengeluarkan sisa darah nifas, memperbaiki rahim pada kedudukan asal dan mengetatkan semula vagina selain menambahkan susu ibu dan memberi tenaga.
Jika berhenti mengambil GK, adakah kulit akan mejadi gelap semula? 
Dalam jangka panjang, sudah tentu ia terjadi, kerana tanpa zat2/nutrien mencukupi, kolagen semulajadi badan terbina dalam kadar perlahan dan merosot, selain pengumpulan toksin yang menghasilkan radikal bebas mempercepatkan lagi proses penuaan berlaku. Pengambilan berterusan digalakkan supaya kulit sentiasa mendapat nutrisi yang diperlukan.

Salinan sijil-sijil untuk produk GlutaKing Advance. Hakmilik Jamutera Trading.
1 : Surat pengkelasan produk pendaftaran produk dari BPFK - Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan.
2. Keputusan ujian dadah dari Pusat Racun Negara
3. Certificate of Analysis dari Biochem Laborataries Sdn Bhd
4. Nutrion Fact dr BP Food Enviromental Industrial Testing






HARGA SEBENAR : RM150
 
 
KINI PROMOSI HANYA RM100SM/ RM110SS
 
FREE POS 

SMS/WHATAPPS: 0173079774
WECHAT ID: lynndino_shop
Instagram: @lynndino_shop
PM/INBOX FB: Lynn Dino iii
=======================================
=======================================